ISANA PEELING POD PRYSZNIC SÓL MORSKA & KWIAT WIŚNI


Cześć wszystkim!

Dzisiaj przychodzę z opinią o produkcie, którego rzadko mam okazję gościć na mojej łazienkowej półce. Jeśli jest - fajnie, jeżeli nie - to bez dramatu; w razie potrzeby robię go sama.



Nie ukrywam, że kupiłam go dość spontanicznie w Rossmannie za 5.99 PLN. Skusiła mnie szata graficzna, która jest przepiękna; swoją drogą bardzo dawno nie widziałam tak pięknego opakowania.Niska cena też była powodem, ale bardziej od tego podziałał zmysł wzroku.

Producent obiecuje nam łagodne, ale dogłębne oczyszczenie skóry, delikatne usuniecie zanieczyszczeń i martwego naskórka. Po jego użyciu skóra ma być gładka, miękka i lśniąca. Tak jak pisałam, samo opakowanie jest piękne, tubka o 200 ml pojemności, więc jest to wygodny i wydajny produkt. Po zamknięciu nic się nie wylewa. Zapach jest bardzo delikatny, kwiatowy i kobiecy, więc dla mnie jest to ogromny plus; nie znoszę produktów, w których czuć wyraźnie chemię. Peeling rozprowadza się szybko, konsystencja jest żelowa i gęsta. Produkt sam w sobie ma kolor niebieski i widać w nim bardzo drobne perełki bambusa

Dla mnie jest to bardzo dobry peeling za niewielkie pieniądze. Sprawdzi się bardziej u osób z mniej wymagająca skórą, którym peelingowanie ciała wystarczy około 2 razy w tygodniu. Tak jak obiecał nam producent, dobrze oczyszcza, usuwa martwy naskórek i robi to bardzo delikatnie. Skóra nie jest podrażniona - jest wygładzona, miękka, rozjaśniona i pachnąca. Sprawdzi się też jako zwykły żel pod prysznic, dopełnienie kąpieli oraz przed depilacją nóg. Nie wymaga użycia balsamu, aczkolwiek jeśli jakiś mam pod ręką to chętnie smaruję; jeżeli nie to też nic się nie dzieje.

Myślę, że kiedyś jeszcze do niego wrócę i mogę polecić go z czystym sumieniem każdej kobiecie! Sprawdza się, robi to co powinien robić, a dodatkowo pięknie wygląda na półce i nieziemsko pachnie! Za tak małe pieniądze jest to peeling godny choćby zwykłego testu.
W skali 1-10 uważam, że zasługuje na bardzo mocną 8!

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kiniv , Blogger